torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Tidningen sen och jag var ledig med lön FAAAN nu missade jag extra pengar.. Nå var iaf på skyddskommitté mötet börja med lunch på Waldorf.. men men hittade ej först så jag kom lite sent typ 10 min så alla hade fått maten och ätit så dem fick vänta på mig medan jag åt.. sen kom jag på mötet på TAB men missade då dem gick in för jag letade parkering.. fan jag hatar Luleå.. dåligt med parkeringar bara förhyrda platser och till kunder verkar det finnas.. nå det löste sig tillslut.. efter mötet kom jag hem till kära Piteå.. for till packsalen och skulle hämta budboken och nyckel till postbilen.. men inte var den där..utan den hade Carro hemma och hon var i Norrfjärden och övade.. men som tur var så missade hon bussen så då fick jag skjutsa henne hem (detta är förkortad historia) å fick då mina grejer som jag behövde. Tanten var i stan och shoppa med sin syster så då jag ringde henne var hon på MAX .. jag hatar MAX så jag for till ADANAS och köpte kebabspecial.. mums.. for sen hem och då hade tanten kommit hem så nu surrar jag på msn ser på tv och är mätt. Imorgon ska jag på Kappa och hälsa på och så tror jag att jag far på PITSTOP men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar