lördag 21 mars 2009

Fredag&Lördag

Jag kan ju som börja med fredag.. tidningen kom verklien i tid.. runt halv 2 och det är ovanligt för egentligen hela veckan har den kommit i tid.. Har lärt upp en tjej som heter Malin och kan lugnt säga att lokalsinne i Öjebyn har hon inte men men jag tror starkt att hon kommer hitta om det blir ett måste. Iaf fredagen börja med att vakna kring 14 klädde mig for med tanten till Dollarstore och handla lite galgar samt lite annat som råka slinka ned.. sedan blev det hem och efter lite diskussion kom, vi fram att idag skulle vi äta på Adanas men först var jag tvungen till coop och handla lite bröd och pålägg..sen förbi mormor min och hämta palt SEN adanas.. och värsta dagen som alltid är just fredagar med massor av folk på stan det som kanske vanligen tar en timme tog en och halv.

Lördagen börja med sovmorgon strul i tryckeriet så bilen kom inte förrens kl 4 så det blir nog en bra lön nästa åxxå.. kom hem ca halv åtta då är Lotta vaken och äter frukost så jag tvättar av mig och tar frukost själv.. nå under frukosten ser jag filmen jag beställt fr lovefilm MOTLEY CRUE live fr 2000 och den var rätt bra.

La mig kring 10 och ska sova en stund då ringer mobilen och då är det Erik som ringer och jag ids inte surra med han då han är på lyset vilket han oftast är.. nå somnar sover till kl 14 då Pasha ringer.. han vill att jag ska köra ut lite mat till Nelab kl 18 så jag sa oki inga problem.. så nu sitter jag med älsklingen och ser på tv.. vi har bestämmt att vi ska äta mat på Pitstop el rättare sagt vi ska hämta mat fr Pitstop ungefär såhär kommer väl resten av dagen se ut.


Ps: OM ni ska lämna kommentar så måste ni tydligen skaffa ett google konto , Tyvärr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar