måndag 30 mars 2009

SÖNDAG/MÅNDAG

Söndagen: Hände egentligen inte så mycket utan var förbi mina päron på morgonen efter jag släppt av tanten på jobbet sen blev det hem och kolla på årets första formel 1 vilket visade sig bli en rätt spännande omgång där det hände rätt mycket på men det brukar ju som alltid bli så då årets första lopp går.. Nästa helg är det F1 i Malaysia så helgen är räddad då med. Ps: Jo jag var å käka på PITSTOP men det bidde bara en ostburgare

Måndag: Tidningen i tid och det har snöat i natt så det är smetigt och halkigt på vissa ställen så det gick lite saktare än det brukar.

I övrigt har jag beställt skor fr TAB behöver ju arbetsskor och eftersom vi får ett par efter 900 gångtimmar och dem lovat dela ut ett par iaf för alla så beställde jag nu ett par. Annars har jag bara otankat bilen som går nu på reserven och föra över lite pengar till bensinkontot.

Funderar även på fara till PITSTOP men vi får se. Ska hinna steka köttfärsen idag innan jag hämtar tanten på jobbet.

1 kommentar: