torsdag 5 mars 2009

Torsdag-jävla skit

Hade hoppats få lära mig det nya distriktet men NÄÄÄ då är tidningsjäveln sen 120 min väntetid ..tack för det.. nåja eftersom det är en del som inte kan vänta på tidningen pgr av sitt andra jobb så blir vi andra energi rika personer dem som får ta dem distrikten om än nu det gjorde inte så mycket men iaf var det kaos i packsalen för jag skulle först ta mitt eget distrikt men då kunde inte Carro ta ett annat pgr av hon aldrig kört det så det sluta med att jag tog 2 distrikt dock ej mitt eget utan 2 med en jävla massa hyreshus så jag såg ut som en astmatiker då jag var klar med det första distriktet, jag behöver verkligen träna upp min kondis.. nåja stannade till på statoil och åt frukost (ostburgare) far iväg därifrån då klantar jag mig och tappar hamburgaren på golvet .. halva min hamburgare gick åt skogen SUCK nåja kansek en typ påminnelse att jag behöver träna mer och äta mer rätt än vad jag gör idag.. För att göra historien kort så fick jag hjälp med det sista distriktet så jag var klar strax efter halv nio. Sen in på kontoret kollade upp hur mycket tid jag tjänat idag.. det blev 6,5 timmar inte illa..

For sedan till Öjebyn och körde ut 2 reklamationer som Carro missat för att sedan lämna igen Postbilen.. pratade med Carro i mobilen och började gå sakta mak hem för hustrun var ju på jobbet TRODDE jag det visade sig att så var ej fallet utan hon skulle ju till vårdcentralen på morgonen och lämna nåt blodprov så hon var hemma så då jag messade henne under promenaden så frågade hon om hon skulle plocka upp mig.. vilken ängel hon är så jag gick halva vägen sen åkte jag bil till hennes jobb och lämna av henne sen for jag på PITSTOP och lämnade några tidningar samt träffade Hasti där.. prata lite med Pasha sen skulle jag hem då ringde Marja-Lena fr transport då hade hon försökt maila till mig men men det gick som dåligt för jag hade ju glömt meddela henne och Åke från TAB att jag har ny E-post adress men men nu är allt klart har duschat och håller på tvätta kläder samt nu ska jag se tv och vila lite för hustrun ska hämtas 14.45. Jo jag hann fara förbi apoteket.. allt detta har jag gjort mellan 04.00-11.00 cirka.


Ha en bra dag och se det positiva det är snart vår för tranorna har kommit till hornborgarsjön iaf dem första hörde jag på radion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar