fredag 6 mars 2009

Fredag

Som vanligt NÄSTAN var tidningen sen.. men vaddå det ger mer i plånboken hoppas jag iaf nåja fick inte lära mig linje 6 idag heller men men imorgon är det då tänkt samt måndag-onsdag hoppas jag för är det sent extremt sent igen så måste jag köra mitt eget tyvärr.. Nåja vad hänt idag,, tja körde tidningen och blev klar halv nio imorse sen for jag till min chef för att kolla upp en abonnent som tydligen ska ha tidningen men inte fått den.. jag hade dragit in den fast än hon skulle ha tidningen.. nåja sedan skjutsade jag hem Carro så hon slapp gå hem..jag är snäll jag vet.. tankade upp bilen sen hem sova och nu är det dator och tillredning av mat.. makaroner och köttbullar inget PISTOP idag.. Sen tv resten av kvällen och inatt är det jobb gen men sen är jag LEDIG..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar