måndag 23 mars 2009

Måndag

Tidningen i tid.

Idag fick jag mitt il och började städa huset.. dammsög och skurade golvet kastade ut matta som ska få dammas av/piskas så fort jag har nåt bra ställe att hänga upp den på. Nå berättade sen för tanten vad jag gjort men men det första hon fråga det var om jag dammtorkat... Näe självklart inte för det är hennes uppgift men men det lär väl bli min uppgift åxxå ska ni se för hon tål ju inte damm så bra. Annars var jag på preem och handlade cigg åt tanten fast det blev bara 8 paket Paramount (36kr/st) för dem hade slut limpor av det märket men skulle få in på onsdag så det blev till att köpa en limpa Level (38kr/st) då klarar hon sig 2 veckor hoppas jag om än jag hellre ser henne sluta röka.

Nåja ska se lite tv nu..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar