onsdag 25 mars 2009

LÖN

Fick lönen idag.. får se om jag får behålla några ören efter allt är betalt. Ingen PITSTOP idag utan jag har haft en massa annat för mig.. Tidningen kom nästan i tid.. rörde sig om en kvart sen ca.. sen sålde jag mina LORDI biljetter för 290 kr.. en förlust affär på 320 kr ca... nåja billigare än om jag varit ned och sett dem.

Han in till stan innan bud mötet och träffa Sara iof hämtade jag henne kul träffa en fd arb kamrat.. vi insåg att vi ska ses fler ggr ev fara och bowla.. men ta med Björn då.. Nåja vi han iaf träffas dricka en snabb kopp kaffe innan jag körde hem henne och for på mötet.
Mötet gav som vanligt mer frågetecken än svar men det är ju det som är meningen för vi ska ju som sagt förbättra vår arbetssituation..

Ska ta upp på skyddskommitté mötet imorgon om att två bildistrikt till behöver extra ljus på postbilarna.

Sen ska vi försöka få Ascberg och Fylking till Piteå ev dela ut tidningen men men vi ska iaf samla in pengar till prostatacancer vore kul se dem i action om än jag tvivlar på att dem kommer och delar ut tidningen.

Nu ska jag umgås med tanten som knappt sett mig idag..

Lev väl idag för imorgon kan det vara försent.

1 kommentar:

  1. Men va tusan! De var ju sjukt trist att du inte kunde åka! =( Nu hoppas ja att detta funkar (att lämna kommentar alltså annars blir ja smått galen) Ny husvisning imorn, hoppas de går bättre denna gången!

    SvaraRadera