tisdag 10 mars 2009

Måndag& Tisdag

Måndag hände inte så mycket utan var hemma mestadels av tiden.. jo hämtade Hustrun fr jobbet och så for vi till svärmor och åt samt att tanten klippte sin mamma.

Tisdag : Idag har jag sovit till kl 12 blev väkt av Pasha av att jag ska förbi Pitstop och hämta "lite" korvstroganoff som blivit över fr lunchen och oftast betyder det typ en kantin med mat..

Var förbi min farmor sen som ligger på Munkberga och nu är hon riktigt dålig hon ligger och spyr, har lågt blodtryck så hon får inte behålla maten och kan inte få hjälp att gå till toan så nu hoppas jag det går fort utför för henne hon har levat ett bra liv och hon är dement och har kol i lungorna och nu då dem inte kan ge henne medicin som motverkar el håller demensen tillbaka så önskar jag henne allt väl och att hon somnar in.. kan inte vara kul må som hon gör det är under hennes värdighet att göra i blöja för att dem inte klarar av ta henne på toa för hon tuppar av då pgr av blodtrycket.

Imorgon är det sista bloggen denna vecka för ska ned på begravning i Nyköping där min hustrus faster har avlidit tidigare.. men datumet är lite skrock fyllt.. begravningen är fredagen den 13mars kl 13.00.

Lev väl för det kan vara sista dagen i ditt liv om du har otur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar