söndag 1 mars 2009

Söndag-vilodagen

Vaknade 13 i dag kollade av mobben såg att pappa hade ringt.. vill att jag ska följa han till Luleå imorgon för att kolla av lite gps och självklart ställer man upp så jag sa jag är vaken fr kl 12. Nåja idag skulle jag ju vara duktig och skotta snö men men inte blev det nåt av det..det var för kallt -11 å grått så det blev stanna inne. Det blev iaf en tripp till ICA och handla viltkrydda till köttfärsen och duktig som jag är så kryddade jag sen köttfärsen åt helvete för mycket så det blev fara på OKQ8 och köpa lite Creme fresh att spä ut färsen. Har nu iaf ätit och trots lite kryddstarkt än så gick det bra att äta den, iaf så verkar tanten min överleva för hon är den som mest är känslig då det är för kryddstarkt. Nu ska jag se Amazing Race på tv 6.

Ha en trevlig afton jobb imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar