onsdag 4 mars 2009

Onsdag

Tv-guiden kommer ut med PT alltså alla som nu prenumererar på tv-guiden annars bara vanliga tidningen.. nåja tidningen kom i tid och ovanligt nog kände jag mig pigg och jag var klar före sex och alla tidningar stämde jippie. Så då jag var klar for jag in till packsalen med bud boken och bil nyckeln, för inatt (torsdag) ska jag följa med och lära mig ett annat distrikt mest bara för att vidga mina vyer. Jag har jobbat i snart 13 år och kan dem flesta distrikten mer el mindre men inte alla och nu kände jag att om jag lär mig ett kast distrikt så kan jag köra det i sommar samt att Carro får köra mitt och tjäna lite pengar.. för just nu är det lite kaotiskt med vem som står i tur för eget distrikt det plockas in folk medan dem som står i tur får helt plötsligt inget distrikt att köra.. nåja hoppas att Gösta fixar till det..

Senare under dagen var jag och bytte en piercing som jag köpt på DELLYS men som var fel tjocklek.. det gick räät fort sen var det bara vänta på att få hämta tanten.. och nu ska jag till PITSTOP för att handla middag..

Väl mött och må gott handla på PITSTOP om ni ska ha de bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar