lördag 7 mars 2009

ÄNTLIGEN

Så blev det följa med och lära sig linje 6 och efter åkt första turen med lördags sväng kan jag bara säga Å fan det var inte lätt.. nåja hoppas lära mig det så jag kan köra det i sommar annars har jag mitt eget och det är lika bra om än mindre tidningar.

Melodifestivalen andra chansen har man sett idag och jag tycker synd om min kompis Linda som hatar Caroline af Ugglas: snäll snälla.. jag hade hoppats på att Lili&Sussi och Star pilots skulle ha vunnit.

Problem jag har nu är att jag har INGEN som vill följa mig ned den 17-28 mars och se Lordi.. har 2 biljetter men ingen vill följa med den det var tänkt bangade ut och sedan dess har jag försökt få med mig nån.. men det verkar vara hopplöst.

Nä nu ska jag se tv..

Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar