måndag 16 mars 2009

Måndag

Morgonen startade med att tidningen var i tid och att Malin följer med mig i 3 dar för att lära sig mitt distrikt.. då vi var nästan klar hade jag hört sirener men trodde det var ambulans.. det visade sedan att det var både ambulans och brandkår för det var Cafe humlan som brann och det gick rätt fort åxxå en arb kamrat såg att det brann ca 20 över 5 då brann det genom 2 större fönster.. han for hem efter kameran det tog max 10 min eftersom han bör rätt nära .. iaf så var hela byggnaden övertänd då han kom tillbaka då fick han åxxå reda på att dem som bodde där hade klarat sig men åkt in på lasarettet. Läste senare på nätet att en hund samt hamster och några fiskar har strykit med i branden men turligt nog om man nu kan säga så är att deras katt var ute på vift så den lär nog dyka upp snart.

ikväll kl 22.45 ska jag på Kallax och hämta mormor som har varit i Stockholm hos min kusin sen blir det hem och i sängen för inatt ska jag jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar