lördag 4 juli 2009

28 JUNI-09 en av dem värsta upplevelser jag haft

Ja allt står i min älsklings blogg så jag slipper skriva ni kan läsa här:

http://busapan.blogspot.com/

Annars har veckan varit varm och jobbig.. har nu börjat jobba på Smurfit kappa och alla som vet vad hur det är att jobba inom pappersindustrin vet åxxå om att det är varmt och fuktigt om man jobbar på bruket nåväl att dessutom sitta i en el truck utan ac är lite varmare.. Nåja jag trivs med jobbet och hoppas få förlängt iaf en vecka el två skulle göra mig glad.

Idag var tidningen så sen att den kom först 05.20 och eftersom den var sen så fanns det några som lämnade in dvs att dem inte kunde köra sitt distrikt/tidningsrunda klart el över huvudtaget så det bar sig inte bättre att jag körde ett extra distrikt så hem kom jag inte förrens 11.30 och har ännu inte sovit middag.. får se nu om det blir en tidig kväll igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar