måndag 20 juli 2009

Måndag eftermiddag

Ja då sitter man i sin ensamhet.. näe så allvarligt är det inte utan jag trivs sitta själv och kolla på datorn då jag har kommit från jobbet.. det blir som inga måsten utan vi tar det sen grej istället..

Dagen på jobbet var varm tråkig enbart trist.. lite jobb knappt alls nåt att göra satt och surra med två sommarjobbare om vad hhelgen bjudit på.. den ena hade blitt full tappat sin plånbok medans den andra hade varit på en fest druckit typ 3 glas vin för hon skulle jobba söndag morgon.. Själv var man ju på IKEA och öppnade plånboken..

Nu sitter jag iaf uti datorn läste lite bloggar och kom på dax blogga lite.. för snart kommer hustrun´s kusin och då blir det lite mer att göra och fara hit och dit..

Solen lyser och gissar att tempen ligger strax över 20 grader..

Nu ska jag lägga mig på soffan och se lite på dumburken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar