söndag 19 juli 2009

Måndag

Inatt kom tidningen kl 02.30 så då jag kom dit var det bara lasta och fara.. hatar måndagarna för då ska ju Hemmets Veckotidning delas ut och den är besvärlig i hyreshusen däralla gamlingar ska ha den (nästan).

Nåväl nu börjar det synas att det är festival här för gatorna börja stängas samt det byggs mat och öl tält lite överallt och jag gissar att idag kommer tivolit och då stängs Sundsgatan av och den är ju redan en arbetsplats så det blir lite trångt men en det går säkert.

Sitter nu och äter frukost innan det är nu dax för att fara på nästa jobb... Blir en lång och varm dag som det ser ut.. dem lovar iaf +18-22 grader och sol och jag som ska sitta i en truck och svettas.

Nä nu är det dax stressa tanten lite för hon ska ha skjuts till sitt jobb och jag vill komma i tid till mitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar