fredag 31 juli 2009

SEMESTER ÄNTLIGEN!!!!!

Så då har man gjort sista uppstigningen på hela 3 veckor.. vad är då planen under min lediga tid.. tja jag vet inte mer än det blir fara till Umeå och på Stora Noliamässan i övrigt är det mycket jag vill göra men som inte pengarna räcker till det är allt från fara till Göteborg och Liseberg fara till Stockholm och Värta hamnen för att åka med TallinkSilja till Åbo eller Tallin.

Jag vill även ned till Vellinge och till Östersund samt Nyköping men men vi får se vad det blir för jag är ju inte ensam om att bestämma, utan riksdag och regering alltså min kära hustru är ju åxxå med och bestämmer och det är hon som sköter ekonomin alltså är hon även min finansminister så det är väl bara rätta sig i ledet och försöka lyssna på vad hon säger om vad vi har råd och inte råd med.

Men iaf semester har jag och ovanligt nog har jag semesterlön under den tiden.. det har jag ej haft förut utan då fick man ut pengarna i maj, nu är det bara min skatteåterbäring som ska komma sen händer det inte så mycket förrens slutet av augusti, då jag börjar om jobba både på Kappa och med tidningarna.. Kappa har jag iaf minst 14 dar jobb och det är i följd för dem har stopp i fabriken och då blir det jobba helg som vardag till kl 8 på kvällen.

Nåja sängen kallar nu..

lev väl för imorgon kan det vara försent..

Vädret idag är Sol och åter sol men vi hade inatt en del regnskurar men men dem är borta nu. :0)

1 kommentar:

  1. Ha en underbar semester och hoppas regeringen ger med sig, så att ni får se lite av Sverige!!!

    //
    Chrissie

    SvaraRadera