onsdag 22 juli 2009

Onsdag KVÄLL

Hemma fr IKEA nu..

Idag har jag hunnit jobba till 13.30 egentligen är det till 15 men jag flexade ut idag.. sen direkt till stan och hälsa på några vänner som jobbar som knallar.. en av dem som jobbar skulle ge mig några fri biljetter men han han försvinna som vanligt .. han är en som känner alla och fixar lite åt andra samt säljer marknadstält.. Nåväl im orgon finns inga måsten då ska jag jaga ikapp han.

I övrigt är jag rätt trött nu.. snart dax sova och stiga upp igen för dela ut tidningen..

1 kommentar:

  1. Hallå där..
    Full rulle som vanligt!
    Sitter o ska låsa bloggen och ska skicka ut inbjudningar..
    Har dock inte din mailadress för detta...

    Ha det gott..

    moazac på den hotta.com adressen (va jag klurig nu? HAHA!!)

    SvaraRadera