måndag 20 juli 2009

Tisdag morgon.

Kl väckte mig igen.. tidningen hade varit tidigt men men jag hinner ändå dela ut i tid så det är lugnt .. det tråkiga är att det är regn som verka gälla idag och så är det varmt.. svettit värre blev det iaf.

Kom hem och väckte min hustru så hon får göra sig klar innan jag skjutsar henne till jobbet. Kaoset på stan fortsätter då nästan alla vägar i centrum är avstängda pgr av den festival som skall gå av stapeln torsdag-söndag egentligen smygstartar den redan onsdag men då finns det som bara marknader och tivoli som går inget öl eller mat tält är öppet..

Tilläggas bör att min hustrus kusin är hos oss och han får sova medans vi ska fara och jobba.. nåväl vi har semester om 9 dagar då är det vi som får sova och det ska ni veta att det längtar jag efter..Nu är det dax iaf att fara på jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar