fredag 31 juli 2009

En uppstigning kvar

Har nu en runda kvar innan semester. så jäkla skönt för nu börjar jag vara sliten.. Uppdatering då.. solen lös som vanligt igår så det blev klippa gräsmattan sen ta sig en dusch innan jag körde tanten till jobbet.. efter jag släppte av henne for jag till några vänner som håller på renovera huset sitt.. surra lite med dem och insåg dem har fel grejer för att kapa golvet så det blev en snabb tripp hem och hämta cirkelsågen och se det gick genast bättre för dem.. sen blev det hem och slappa framför datorn innan det var dax hämta hustrun..

Och sen i torsdags har jag hållit på lära upp en tjej som ska köra mitt distrikt då jag har semester och för att aldrig kört automat och höger styrd så går det rätt bra.. men skorna är väl ej nåt jag rekommenderar.. hon går i sjömanskor el vad dem nu heter.. iaf så är det tunn sula och det är ju jättebra i trapphus..eh näe men men det är upp till hon om hon vill nu springa i dem.

Idag fredag så börja det med tidningsutdelningen sen skjutsa hustrun på jobbet hon jobbar dag just för att hon börjar semester.. nåväl hem efter skjutsat henne satte mig vid datorn innan jag sov en liten stund.. en blev det stan och apoteket samt till DELLYS för att höra om dem hade fixat NOLIA biljetter men men det hade hon glömt säga till men men det ordnar sig nog har ju ingen panik än.

Sen efter jag hämtat en semester glad hustru hon börjar ju semester nu så for vi hem.. hon fick vila medans jag påbörjade göra mat.. var en snabb visit på coop och handlade det som fattades sen tände jag grillen och satte igång ugnen så nu sitter vi på varsin soffa med varsin laptop och läser och jag skriver till några.

Snart ska jag sova sen ska jag köra tidningen sen har jag SEMESTER ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar