tisdag 21 juli 2009

Tisdag Kväll

Ja då har man kommit hem man har hunnit vara till sin svägerska och hjälpt henne med lägenheten sätta upp lite grejer... Just nu är hustrun och hennes kusin kvar där samt svärmor och svärfar... Kom dit nästan direkt då jag slutade på Kappa och efter några koppar kaffe samt en överenskommelse att vi ska på IKEA(igen) imorgon och lite mat så bestämde jag mig för att det började vara dax att fara hem.. det börjar bli jobbigt vara vaken.. tungt dubbel jobba då det är varmt men men sista vecka är det sen är det tidningar som gäller en vecka innan semester.. Och då semestern är över blir det till att dubbel jobba igen eftersom jag fått förlängt på Kappa under deras industri Stopp. Så då jobbar man till kl 20 på kvällen och gissar det blir 12-13 dar i sträck innan man slutar.. Kan bli bra lön får man hoppas.

Annars händer ej så mycket.. fick reda på att en knalle som vi känner har kommit till Piteå så imorgon eller torsdag ska jag träffa han har jag tänkt.. kanske göra nån affär.. man har ju som rabatt.. en annan knalle har fixat fri biljetter.. så man har det lite förspänt ibland..

Nä nu kallar sängen på mig det tar ändå tid att varva ned och tur är att man har tv i sovrummet..

Ps: Solen har kommit fram så nu blir det varmt och soligt i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar