söndag 12 april 2009

Söndag

Idag körde vi ned cabbat och det var så jäkla skönt.. inte frysa utan mysa i solen.. man känner sig en ny människa iaf så var jag och hustrun till mina päron för att äta en god påskmiddag där var ju även min lille bror samt hans sambo och så hans unge.

Efteråt blev det hemfärd och soffa eftersom min hustru var trött ( hon blir trött av allergipiller) och jag är fortfarande festar sugen och rastlös*suck*.

Nu sitter man och ser tv och bloggar samt läser andras bloggar.

Fann en hemsk men intressant blogg om en mamma som skriver om sitt ena barn (6 års tjej) blivit sexuellt utnyttjad och det har hänt rätt nyligt bara för nån månad sedan hur det upptäcktes etc.. nåja skriver länken till bloggen här läs den.. den berör verkligen hur illa barn kan fara och hur skolan inte gör sitt.. Börja läsa sidan 2 sen sidan 1.




Åsa fr Pitstop påminde då mig iaf att jag ska skjutsa en fr Pitstop till busstationen imorgon kl 19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar