tisdag 21 april 2009

Helgen samt måndag och Tisdag

Lördag tidningen sen och även måndag yes!!

Helgen flöt som lugnt hände inte så mycket eftersom älsklingen jobbade.

Måndag: Hustrun jobbar kväll och jag skulle på AF kl 13.00 samt skattemyndigheterna och bägge ligger i samma byggnad. Vad som hände på AF.. inte mycket dem kan inte göra nåt eftersom jag har deltidsjobb. Men dem ska lägga upp en handlingsplan iaf och problemet är just att inget händer på arb.marknaden.

For iaf förbi pappa efteråt och bytte däck till sommar däck.. skönt gjort bort det om än jag nu ska byta bil. Iaf så bestämde jag mig för att fara förbi Skellefteå och Logarts för att kolla när jag får hämta bilen.. vi diskuterade ett tag och kom fram till att på torsdag eftermiddag ska han ringa och då får vi hämta bilen.. längtar redan. Hustrun har bytt eftermiddag till dag den dagen just att få fara ned och hämta hem bilen.

Tisdag: Skjutsade Lotta till jobbet for sen förbi Dellys och prata lite med Susanne som jobbade idag.. vi kom fram till att det varit tyst om björkstads marknad (Umeå marknad). Nåväl vi hoppas tror den ska bli nu i slutet av maj. Sedan var jag förbi mormor och prata lite där.. kollade posten då jag kom hem och fick ett besviket besked.. inget sommarjobb på kappa i sommar.. jag som såg fram emot jobba där i sommar.. FAN FAN men men denna lågkonjuktur gör ju att det blir kaos och nedskärningar överallt.. nåväl får hoppas det finna nåt annat man kan hitta.. annars ingen semester bara tidningen hela sommaren.
Och inte ens Pitstop har jag varit till vilket jag brukar iaf hälsa på men men får se ska ev prata med Pasha om jobba där beror på om han vill anställa mig och vad lönen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar