söndag 5 april 2009

Helgen

Tja fredagen var jag ledig från tidningarna för jag skulle på begravning. Senare på kvällen så blev det tv för jag skulle ju jobba Lördag.

Lördag tidningen i tid.. jag var dock tvungen fara lite tidigare än vanligt för Carro var magsjuk och hade en bilnyckel hemma så jag for och hämtade den innan det blev till Packsalen. Senare på eftermiddagen såg jag formel 1 och då ringde min kusin´s sambo och bad mig och tanten komma förbi.. men iaf så iddes inte tanten det så jag for upp själv.. surra lite käka lite renkött samt jävlades med mitt kusin barn som var i kyrkan.. han ska konfa sig å dem är då tvungen vara i kyrkan.. medans han var där möblerade vi om samt gömde lite grejer här och där.. han var INTE så glad på mig sen då han kom hem. Sen hem och det blev handla middag på Pitstop.

Idag söndag har vi bara slappat och sett formel 1 och nåt ut å ränna lär det knappast bli heller utan jag kommer nog hålla mig hemma. Jobb inatt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar