måndag 6 april 2009

Måndag

Igår blev det mysa med tanten och se lite Bones avsnitt efter jag hade varit på Pitstop och handlat lite käk.

Idag så kom tidningen lite väl tidigt i mitt tycke.. jag tjänar bättre då tidningen är sen..

Nåja efter sovit så klev jag upp vid halv tolv och satte igång med att krydda och bryna Nöt fransyskan som vi hade tinat.. sen åkte den in i ugnen och jag satte mig framför datorn och tv..

Nå iaf så var fransyskan klar då tanten kom hem så då for jag iväg och handla lite grejer som vi skulle ha till potatis,champinjoner mm och efter nu ätit maten så måste jag ge mig kred.. det blev gott..

Ska snart lägga mig framför tv´n och se vad det nu dyker upp men före det ett Bones avsnitt.

Och ingen Pitstop resa blir det heller idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar