lördag 11 april 2009

Påsk-Lördag

Ja tidningen sen..

Idag var det meningen jag skulle till min kusin och hennes sambo och festa.. MEN inte blev det nåt :0( för min kusin´s morsa såg till att dem var tvungen hämta grejer från vinden så i slutändan sket sig allt.. och jag som är festar sugen.

Nåja överlever det hela om än jag hade gärna supit till och grillat över en öppen eld som det var planerat..

Annars har det ej hänt så mycket sitter inne hela jävla dagarna och det börjar ta ut sin rätt.. imorrn ska vi iaf till mina päron på middag då kanske jag är på gladare humör för just nu känner jag mig snuvad på det hela.. inställningen i min kropp är FEST men det är som vanligt alla sviker.. inte första gången ej heller sista.

Var förbi Pitstop då det kom fram att det inte skulle bli fest och grilla så nån mat skulle man ha men men med min OTUR så hade dem stängt.. kom dit 19.15 och dem stängde 19.00 men men det blev Bigboy för igår var det ju MAX dom gällde.

Nu ska jag se Bones med min hustru.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar