onsdag 17 juni 2009

Onsdag

Livet har sina goda stunder...

Dagen som sådan har varit kanon.. börja med sovmorgon steg upp först kl6 sen sov jag till halv 12.. hmm kanske man sover till 14 midsommar..

Nåväl dagen börja med slappa på soffan och se lite ice road truckers säsong 3 som jag tankat hem.. sen kom hustrun hem och då var henne´s kusin hungrig och hustrun hade insulin känning dvs lågt socker så efter hon immundat lite druvsocker så packade vi oss in i bilen och for till Pitstop för att äta.. sedan så återvände vi hem till vårt kära hus för att ta oss en cider (inte hustrun nu för hon ska ju vara chaffis) nåväl hade bestämt sedan en tid tillbaka att jag och några arbetskompisar skulle fara och bowla så idag var det ju dax.. och hustrun min och hennes kusin fick haka på för vi var ändå bara 4 personer och 2 banor så nu vart vi 6 .. 1:a serien gick ju bra men sedan börja det gå sämre.. kännde att mitt nya klot är lite mer speciellt än det gamla som jag haft tidigare så jag förlora 2 serier av 3 men men skitsamma kul hade vi.

DÅ vi skulle fara därifrån så racklar bilen..f*n men men tur vi har garanti på den än.. vad som racklar är airbagen.. lampan i instrument panelen varnar att den är urfunktion el dylikt.. det står iaf airbag failer så imorrn blir det skjutsa tanten till jobbet på morgonen sen ringa ned till bilförsäljaren för att få godkännande att lämna in den på rep så dem får åtgärda det hela och under den tiden måste vi ha en hyrbil.. för bor man i Norr så har man ingen T-bana el spårvagn el dylikt utan en buss som går sisådär en gng i timmen och har tider som gör att man oftast måste fara tidigare hemifrån än nödvändigt.. och visst man kan cykla men 6 km enkel väg är inge kul.

Nåja ska nu ta täcket till sovrummet och se om man kan hitta John Blund om inte så hoppas jag hitta hustrun min där..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar