fredag 19 juni 2009

Midsommar

Ja då kom då midsommar.. sol på morgonen och nu är det grått men men inget regn.

Efter en lugn morgon har vi stressat igång.. det har blitt någon cider och nu en gin och tonic..

idag kom infallet och nu blir det Piteå Havsbad ikväll.. har bokat rum och nu är vi hemma ser lite formel 1 och är mätt.. Vi har nyss ätit grillat.. blev grill spett med zuccini,champinjoner, ananas,fläskfilé samt körsbärs tomater... och potatisgratäng.. INTE bra för nu är jag så fb mätt att jag knappt orkar dricka.

Trevlig helg.

1 kommentar:

  1. Todelooo!!!

    Nu skriver jag kommentar för första gången hos dig..
    Har även favoriserat din blogg, då jag inte hittat hit innan.. Slarv, helt enkelt.. Sorry!!!

    Du har en Nalle award att hämta på min blogg!!!

    Ha en trevlig kväll!!

    // Chrissie

    SvaraRadera