måndag 31 augusti 2009

uppdatering

haft semester fram till förra veckan., då det var dax köra tidningen igen.. gått rätt bra men tyvärr har man vänt på dygnet.. nåväl denna vecka jobbar jag på kappa för dem har industri stopp så det blir jobb på jobb.. först tidningen sen kör jag truck på kappa.. men men som tur är har vi 11 timmars begränsning då det gäller jobb så jag jobbar inte senare än till 20.00 OM nu inte nåt större grejs ska göras men men då får jag ju kompensera med att börja senare..

Hemma så målas det för fullt i inglasningen(ute-rummet).. det blir snyggt tro mig tyvärr har jag inga bilder och ärligt ska jag vara så är det hustrun som gör det mesta jobben jag har som bara tagit lite vid taket.. Idag utnyttjade hon sin bror till att hjälpa henne att måla..

Så imorgon är det väl klart då blir det söka efter en matta till ute rummet och nästa år lite nya möbler.

Nu har jag hunnit skjutsa hem hustruns bror samt varit på STATOIL och ätit så nu är det sängen som gäller för det är nu snart dax att stiga upp igen och dela tidningen innan jag far på Kappa..


PS:Klockan är nu 22.30

2 kommentarer: