söndag 2 augusti 2009

sol

Min tur.. satte nyss och skrev och vad hände jo firefox kraschade så allt jag skrev gick åt he*v*e.

Har varit hemma idag solat samt dammsugit bilen medans hustrun fått njuta av solen..jag är lite rastlös.

Igår var ju allt så jäkla fint alla kablar gömda så vad inträffar jo stereon slutar ge ljud från tv och se tv utan stereo ljudet funkar ej så bra eftersom vår tv har ett missljud då man har ljud från tv. Nåja vi stod ut igår med det hela och idag började min kära fru försöka fixa det men men icke sa Nicke det går bara inte inget ljud alls nåja som tur var har vi ju ett surround system men det var ju icke ett trådlöst samt det var ju kopplat till min hustru´s karaokemaskin men hon offrade allt så vi har tagit alla högtalarna kablar och kopplat men som det typiska är strulade allt innan vi fick det rätt kopplat och inte orkade vi lägga ned tid på gömma kablarna heller men nu får det vara såhära för vi har bestämt oss för nu ska vi köpa en ny tv 50 tum el mer ska vi ha är det tänkt men men vi får se och då ska vi investera i ett trådlöst surround system så vi slipper alla kablar.

Imorgon om nu inte solen är allt för lockande blir det börja kolla i butiker efter tv och se vad prislappen blir.. men men bara titta.. Piteå Luleå imorrn sen får det bli Umeå senare i veckan dels på Nolia men även till Media market och kolla på vad dem tar för grejerna.

Nog om det nu tv och facebook.

2 kommentarer:

  1. Du kanske oxå behöver "städa datorn", så kanske firefox funkar som det ska...

    Inget kul när saker pajjar...
    Har ni Ikea i närheten? Finns rör som man kan gömma alla sladdar i där... Här har vi lagt in hela trasselsudden bakom tv och stereo i sånna och det ser snyggt ut!
    Jag är allergisk mot att se sladdar överallt, men det är jag det!

    Önskar er en bra dag!
    // Chrissie

    SvaraRadera
  2. Vi har dem där rören men roligare tejpa baki hyllor. Ikea ligger 17 mil enkel väg från där jag bor närmare bestämt i Haparanda vid gränsen till Finska Tornio.

    SvaraRadera