söndag 22 februari 2009

Tankar och funderingar som slår mig

Ja då var det söndag igen och inatt är det jobb igen.. Nu längtar jag verkligen efter värme sol och framför allt att kunna njuta av att allt blir mycket ljusare på morgonen tänk er själva köra tidningar kl 4 på morgonen och det är snö,vitt och mörkt halkigt näe nu måste våren komma så jag blir människa igen. Kom just på att vi ska snart ändra till sommar tid det vill säga att vi ställer fram klockan en timme då blir det mindre sömn.

Iaf en sak som mer ska tas upp det är denna försening då det gäller tidningarna, det börjar ta ut sin rätt hos både vi tidningsbud som väntar flera timmar samt kunden som inte får läsa tidningen på morgonen utan oftast efter han/hon kommit hem från jobbet.

Melodifestivalen del 3 Den var bra men inte JÄTTE bra jag visste direkt att Molly och E.M.D skulle gå vidare så länge dem inte skulle mötas mot varann för då hade E.M.D gått vidare.. ni vet alla små tjejer som avgudar Danny. BWO blev jag verkligen besviken på trodde verkligen dem skulle ha en stark låt men den var för slö.. hade den varit up tempo hade den gått hem.

Välmött nu alla som läser denna blogg det är den första å den är inte lätt att komponera ihop men men ska ge den en chans med tankar å funderingar ..

Åsså denna gåta som jag funderar på..: varför är alltid naveludd blått?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar