torsdag 26 februari 2009

Stan

Var och släppte av min käresta på stan idag pgr av hon skulle jobba.. jag önska jag kunde ha henne hemma hela dagarna det är så trist då hon jobbar.. Nåja var själv in på Dellys då jag likaså var i stan och passade då på kolla om dem hade någon stav till hustruns marbella 1,2*6mm ville hon ha och det fanns men efter pratat med hustrun beslöt vi att jag även skulle köpa en 5 mm lång stav så hon får hon prova ut dem och se vilken längd som passar bäst. Senare under dagen ringde Pasha och ville ha mig köra ut några pizzor till Kronbodsvillan och självklart sa jag JA vad annars sen underhöll jag Åsa för Pasha skulle till Över Kalix och hämta nån kniv till nån maskin han köpt.. och dem hade glömt skicka med knivarna.. nåja nu sitter jag hemma å ser på dumburken och längtar efter hustrun hon slutar 21.

PS: Bilen var lite sen med tidningarna men hann iaf klart till 6 (nästan) fick för lite PT som vanligt.

Väl mött

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar