fredag 27 februari 2009

Helvetes jävla borgare

Ja då var det dax igen.. Hustrun har överansträngt halsen bör undvika prata hmm fint hennes jobb är ju inte precis ett ställe där du ska vara tyst.. ev sjukskrivning 2 månader hur fan ska man då klara alla jävla räkningar.. denna jävla borgerliga regeringen har fan ställt till det.. jag kan inte deltidsstämpla mer än 75 dagar.. har jag nu gjort el hade 3 dar kvar.. sen ska jag klara mig på enbart tidningslönen å det går ju OM nu inte älsklingen blir sjukskriven då är det jävligt tungt för konstigt nog slutar inte räkningarna strömma in och fan inte blir dem billigare heller.. MÅSTE hitta ett extra jobb men vad och vars det är låg konjunktur och pissigt med jobb sen kanske det finns i fjollträsk men då kan jag inte jobba med tidningen alltså kostar det då dubbelt boende.. Näe jag längtar efter socialdemokraterna sätter tillbaka deltidstämplingen..

Lev livet medans ni kan imorgon kan det vara försent.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar