söndag 24 maj 2009

Söndag

Ja då var denna helg till ända vad har hänt i veckan hmm Onsdag extremt sen tidning den kom inte förrens halv sju och då från Skellefteå . Torsdag röd dag :ledig var på stan och drack kaffe med en kompis och före det var jag till mormor och hämta en back läsk som skulle bytas ut.

Lördag: Var till Pitsund och fiskade.. nappade nada BORTSETT Hustrun min hon lyckades fånga en MUSSLA på kast.. har aldrig hört om att musslor nappar på kast.. hon trodde hon hade fått botten napp men men det var en mussla som tagit på ena kroken och låst fast sig.

Idag Söndag är det morsdag.. hustrun ligger och sover på soffan jag sitter och skriver blogg samt läser mail.

Min laptop blev knäpp igår så nu måste jag formatera om den.. FAN.. Hade en del bilder som jag ej hunnit föra över till pixbox eller bilddagbok än mindre bränna ut det. Men den som lever han lär.. Ska alltid ta en back up nästa gng

Ps: Igår blev det Pitstop igen andra gången på en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar