söndag 8 november 2009

WIN XP uppdatering

Idag har jag formaterat om min Laptop visst gick det bra NOT.. har ju en bränd xp-skiva.. med kod och allt.. körde igång och allt funka rätt bra fram tills det är klart.. då säger fanstyget att den vill registrera winxp och den nyckeln har jag inte och den kod som finns funkar ej.. så nu är det 30 dagar sen måste jag fixa en ny skiva samt koder.. och jag som suger i allt vad datorer och engelska heter..Men men vem vet det kan finnas nån stackare jag känner som kan hjälpa mig.. hoppas jag.. Nåväl än funkar denna dator samt den stationära som skall även den formateras om så fort det nu går..


I övrigt är jag ledig inatt för ska skjutsa min hustru till Sunderbyn´s sjukhus imorgon .. och på vägen dit gör vi ett snabbt stopp på McDonalds och käkar frukost..
Senare i veckan MÅSTE jag städa ur bilen.. den har ett gruslass på golvet och är jätte smutsig på utsidan.

Nå nu böir det tv som gäller..

1 kommentar:

  1. Aldrig kul med datorer som jäklas..
    Här får du en sida till en bra översättnings sida.. http://translate/google.se
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera